Tuesday, June 28, 2011

28.06

Pool päeva logelesin ja vaatasin filme . Poole viieks läksin agentuuri ja siis oma testile . See polnud tavaline test . See oli video test . Ma olin alguses täiesti küsimärgi all , et ma ei saanud absoluudselt aru mis saab hakkama ja mis ma teen seal aga siis saime kokku selle fotograafiga või kesiganes ta on . Siis ta rääkis mulle seda ,et lähme Coney Islandile (mis oli minu jaoks päris lahe, kuna olin seal juba käinud korra) ja ,et ma pean hakkama igast mingeid mänge seal mängima keksu (võinoh seda numbritega mängu kus sa hüppad kriidiga joonistatud kastide peal) ja igast lahedat lapselikku staffi . Jõusime sinna ja siis hakkas pihta , sõin suhkruvatti , mängisin keksu ja muid mingeid mänge (ühe mingi mänguga võitsin mini-dinosauruse sellise rohelise - JESS) , hüppasin ja kargasin niisama ringi , tegin naljakaid nägusid ja mida veel . Tema võttis selle kõik filmile ja varsti siis näeb mis värk sealt kokku tuleb . See vist oli üks lõbusamatest mingitest asjadest mida ma teinud olen . :D Lahe ! :D

1 comment: