Sunday, June 26, 2011

Esimene nädal.

Saabusime siis teisipäeval NY aja järgi umbes 3 paiku . Sättisime end hotelli ja jalutasime ringi ja käisime söömas ja mida veel . Kolmapäeval külastasime agentuuri , sain tuttavaks paariga seal , kõik olid hästi sõbralikud ja toredad. Peale seda oli mul selline väike test-shoot mis oli päris tore , nagu selline täiesti teistsugune . Fotograaf oli selline lokkis juustega austraallane . Pildistasime Brooklynis selle fotograafi backyardis . Riided mul olid seljas sellised eriti suured ja naljakad .Pildid peaksid eriti lahedad tulema. Neljapäeval oli mul kaks castingut , üks neist oli Teen Vogue (polnud kindla pildistamise jaoks , lihtsalt taheti vaadata üle), agentuurist sain pärast teada ,et mul läks hästi ja meeldisin neile , mis on super! :) Ja neljapäeval peale castinguid oli siis veel üks testikas Brooklynis aga see oli täiesti nagu teistmoodi kui kolmapäevane . See oli ainult mingis stuudios tooli peal , nagu mingi väike massipildistamine kus fotograaf võttis järjest tüdrukuid ja siis pildistas. Reedel oli mul kolmas testikas , mis toimus suht Manhattanil(kui keegi ei tea siis ma elan Manhattanil ise ka , suht kesklinnas:).)See kolmas oli nagu nii ,et fotograafiga lihtsalt jalutasime mööda mingeid lahedaid tänavaid ja pildistasime mingite suvaliste seinte kõrval . Ja ülejäänud aja peale oma testikaid olen veetnud linna peal jalutades Katriniga , mis on olnud lihtsalt nii lahe ! Kui Katrinit poleks olnud siis ma oleks niisama jõlkunud korteris facebookis .. Aga nüüd selle paari päevaga ma olen näinud pool New Yorgi linna ära . Laupäeval (eile) käisime Coney Islandil , mis on selline supervinge lõbustuspark . Igast ameerika mäed ja mida veel , see oli nii lahe , need ameerika mäed mis me läbi käisime olid nii õudsad kuid supervinged ! Mulle nii meeldis ! :) Nüüd on käes pühapäeva õhtu , hommikul kolisin modelli apartmentisse ja olen kohtunud 3 tüdrukuga 4jast . Siin elavad siis Lucy, Mae ja Ilsy , kõik tunduvad hästi toredad ja sõbralikud . Ühel tüdrukul , kellega ma veel tuttavaks pole veel saanud oli vist täna töö . Kui siia sai kolitud , läksime koos Katrini ja Meriliniga vikerkaareparaadile . Kuna nüüd on vist legaliseeritud geiabielud siis olid kõik veel mitu korda rõõmsamad . Paraad kestis nii kaua ja seal oli ikka igasuguseid toredaid inimesi . Hästi naljakas oli vaadata , kõigil oma vikerkaarevärvi lipukesed käes ja hoides käest kinni , tantsides kelle iganes võimalikuga . Kui veel küsimusi siis ma vastan hea meelega . :)

2 comments:

  1. Rõõm kuulda! Ma sätin end nüüd nädalaks Tallinna tantsupeole.
    Tervitusi Sulle!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete