Wednesday, June 29, 2011

29.06

Täna ärkasin üles 8st . Alguses pidin minema agentuuri kella 9.30ks aga siis pidin hoopis minema 10.15ks . Kell 11 hakkas test. PFFTTAPTPAOPTPPFFF , kõige igavam test mis mul elusees olnud on :D . Fotograaf oli selline mitte väga jutukas ja ta vist nagu ei osanud pildistada võimidagi üldse teha. Kõige hullem asi oli see ,et ta tegi ise soengu ja pani kokku riietuse ehk - Alexandra nägi välja nagu koolitüdruk , Alexandra nägi välja nagu kodutu , Alexandra nägi välja nagu mingi hilpharakas . Õnneks see ei kestnud väga kaua. Peale testi läksin agentuuri ja siis oli üks casting American Eagle'i jaoks kust ma olin just eelmisel nädalal topi ostnud . See ma ei tea, käis kuidagi hästi kiiresti ja midagi nagu ei toimund. Aga no , nüüd olen siin apartmentis , puhkan , nii hea on puhata ja niisama istuda :D . Edasi ma ei tea mida ma teen...Istun niisama...

No comments:

Post a Comment