Monday, July 11, 2011

11.07

Täna oli mul kella 12 alates test. Test toimus linnast 80min väljas , New Jerseys. See oli selline välitest , mäe peal metsas. Linn kus see kõik oli oli hästi armas ja väike. Fotograaf oli jutukas ja lõbus , ehk igav ei olnud . Fotograafil oli 3 fotokat , kaks neist olid sellised vanemad , et kohe tuleb pilt välja kui pildistad , teate ju küll ,ja kolmas oli tavaline Canoni kaamera. Pildistasime veidi , astusin põõsasse ja kohe läks põhevaks . Ma astusin mingisse mesilase pessa vist . Sest järgmisel hetkel nad olid mul kõik kallal . Nad nõelasid mind silmast , vasaku käe nimetissõrmest ja jalgadelt . Päris valus oli , ikka veel on , nii umbes 8 tundi hiljem . Loodetavasti homme on vaba päev.... Aga no siis ma veidi nutsin seal ja sain suht šokist üle . Fotograaf küsis kas ma soovin lõpetada aga ma ei tahtnud.. Tegime siis omal selle lõpuni ikka välja kuigi vahepeal oli päris nõrk olla , eriti veel selle palavuse pärast. Õnneks mul oli kaasas vesi ja snäkke , et vahepeal ikka puhkasin. Shoot kestis kokku niiumbes kella 2st kuni kella 8ni . Aga no nüüd olen ma kodus, päris unine . Homme lahkub mul toanaaber lätlane... Veidi kahju ka..
Aga no ütleme , et mul on siin päris mitmekülgne elu .

2 comments:

  1. Sind ei jaksa kohe ära kiita!.....mis see mõni mesilane ikka eesti naisele teeb:)...kuigi, krt neid usa-mesilasi teab - äkki olid hoopis miskised terroristid. Ravi end - pane külma peale ja joo ohtralt vett, et mürgi kehast välja saaks.

    ReplyDelete
  2. ohhh jeesus... ma vaatasin just facebooki ja mõtlesin et nali või nii... Nüüd tshekkan su blogi... püha peetrus... Aga sa oled tõeliselt vapper... Anna teada kuidas end täna tunned...

    ReplyDelete