Thursday, July 14, 2011

14.07

Jaa ma pole ammu kirjutanud , ärge pahandage aga vähemalt ma nüüd kirjutan . :D
Tänane päev algas ja ei alanud kuigi hästi , mul oli kella 9st casting ja ma ärkasin ka 9st üles.. Kiirustasin kohe castingule , kuigi ekslesin päris palju . Kohale jõudsin sinna umbes 40minutit hiljem ehksiis 9.40 . Õnneks sellest väga viga polnud kuna klienti ennast ma ootasin umbes 30minutit. Casting oli suurepärane ehk see tähendab ,et mul on laupäevaks töö olemas ! Ise olen väga õnnelik selle üle , olen juba mõnda aega oodanud siin ,et millal saaks juba tööd teha. Peale seda oli veel 2 castingut mis läksid hästi aga muidugi mitte nii hästi kui esimene . Peale teist castingut käisin Aldost läbi ja ostsin endale paari jalanõusid. Peaksin vähem shoplema ,sest ma olen juba liiga palju kulutanud ja muidu ma lihtsalt tagasi tulles ületab kohvri raskus piirid.
Aga no selline ongi siis praegune seis , ma ei tea . Tänane päev oli suht successful , muudmoodi ei oska öelda.

1 comment: