Sunday, July 17, 2011

16.07

Täna oli üks tegus päev , kuna olin lõpuks ometi saanud töö!
Ärkasin üles nii umbes 6.40 ja käisin duši all , istusin arvutis ja umbes veidi peale 8 hakkasin kodust liikuma . Käisin Starbucksist läbi , ostsin kohvi ja croissanti. Läksin tööle väga õigesti jõudsin sinna , sest olen juba selle NY liikluse ja kõigega ära harjund mis on hästi tore. Olin esimene modell kes kohale jõudis , kokku modelle seal oli siis 4 . Shoot oli megalahe , kui keegi ei tea siis see oli teksade jaoks APRIL77 firmale. Seal sai süüa ja niisama passida enamuse ajast , rääkisime juttu ja tore oli .Aga ma pean lihtsalt selle ära mainima ,et need 2meesmodelli olid täiesti beebinägudega ja üks neist oli vist peenikesem kui mina :D . Mina vist kokku sain umbes nii kolmele pildile : üks oli üksi , teine oli meesmodellidega ja kolmas oli tüdrukuga. Koju jõudsin mingi 7 paiku või peale seda , sõin õhtusööki ja läksin suht kohe magama .

1 comment:

  1. ...ja vaatasid HPd :) enne magamaminekut siis. Kuidas oli, jaga muljeid?
    Ja seda sinust peenikesemat meesmodelli tahaks kohe näha. Palun pilti, kui tekib! ;)

    ReplyDelete