Saturday, July 2, 2011

2.07 - My life is dangerous.

Niisis . Täna mul oli üks test jälle.
Enne testile minekut sõin korralikult kaks kausitäit krõbinaid ja kaks vahvlit . Panin end riide ja sättisin minema . Arvestasin ,et ma lähen sinna umbes poole tunniga aga igaks juhuks hakkasin tund aega varem liikuma (äkki eksin ära). Sõitsin sinna kolme erineva subway-rongiga. See kõik võttis kokku tund aega ehk mul vedas ,et ma hakkasin palju varem liikuma. Testil oli ennem mind minu toanaaber austraallanna Lucy. Tal läks väga toredasti , sain kõrvalt veidi vaadata. Väga kaua ootama ei pidanud, tehti meik ja meil oli seekord isegi stilist . Kõik olid mehed . Pildistasime veidi ja siis teine outfit . Ja siis läks põnevaks , seisin seal oma outfitiga ja kõik hakkas järsku minema pimedaks või ma ei tea .. Järgmisel hetkel kui silmad avasin siis ma olin maas vastu seina ja kõik need kolm meest tulid vaatama mis juhtus ja ,et kas kõik korras janii. Tõid mulle vett ja mingi müslibatooni ja kõik läks kohe paremaks . Fotograaf arvas ise ,et see oli mingi madala vererõhu teema.. (Kõigile teadmiseks , ma söön väga normaalselt , ma ei näljuta ja see ei saanud sellest juhtuda!)Aga no siis panin end enda riietesse ja läksime koos Lucyga koju . Koju jõudes ma kodus väga kaua ei viibinud, võtsin raha kaasa ja läksin McDonaldsisse ühte korralikku BigMac einet sööma .
Ärge nüüd muretsema hakake,et kas ikka kõik mul korras või mis saab vmt . Mul kõik väga normaalne olla ja hea , joon palju vett ja kõik on korras :) Sain lihtsalt oma esimese minestamise kätte :D .

2 comments:

  1. ohhh vaeseke....
    paaril tüdrukul on kummalisel kombel sama juhtum olnud reisi ajal, ühel neist testil ja teisel ajakirja pildistamisel
    Ma ei mäleta kas mõlemad, aga üks neist saadeti kindlasti arsti juurde kontrolli
    Süüks oli olnud madal veresuhkur ja soovitati shokolaadibatooni abivahendina kotis kaasas pidada
    vott... võta shoks kaasa :)
    kui enesetundega jatkuvalt probleeme, tuleb sul kindlasti agentuurile öelda

    ReplyDelete
  2. Olen Katriniga nõus - see võib madal veresuhkur olla. Pingeseisundis (ja seda sinu ilus elu NYs siiski praegu on) võib veresuhkur langeda. Šokolaad või mõni muu komm või ka magus saiake hommikul aitab.

    ReplyDelete