Tuesday, July 19, 2011

19.07

Täna magasin niiumbes 10ni , päris normaalselt . Ei saa öelda,et oleks väga tegus päev olnud aga ei saa ka öelda ,et niisama passisin. Hommikul käisime ujumas (proovin nüüd hakata iga päev ujumas käima:) . Peale seda minek koju ja castingule , täna oli õnneks ainult üks casting ja see polnud väga kaugel ka , sohost veidi kõndida. Peale castingut EI käinud sohos shoppamas , tegin eneseületuse ehk :D:D . Läksin koju , veidi olin kodus ja siis läksime Lucyga times square'ile . Seal olime veidi , käisin suveniirikas korraks ja sealt ära. Lucy läks peale seda kohe koju aga ma käisin ka söögipoest läbi , sest süüa on ka ju ikka vaja. Kell juba 8 , jõuan koju , söön veidi õhtusööki ja arvutisse (mida muud). Homme mul on teine töö , mille üle ma väga õnnelik . :) Enne tööd plaanin käia ujumas jälle , veidi on aega kuna 10st hakkab töö .
Ja ma vabandan,et ei kirjuta iga päev, sest mul lihtsalt mõned päevad on nii igavad..

No comments:

Post a Comment